Letting The Person In Front of Me Decide My Makeup Routine

19 jul. 2019
8 735 021 Weergaven

HI SISTERS! In today's video, I wanted to take on the Drive Thru challenge... but make it a Makeup Challenge! I went to Ulta and let The Person In Front Of Me Decide My Makeup! Stay tuned until the very end for a HUGE giveaway too!
Mia Maples » nlworld.info
🎥 PREVIOUS VIDEO » nlworld.info/key/video/051jc9ndn5p4Y6Y
👕 SISTER'S APPAREL » sisters-apparel.com
🛎 Subscribe to my channel to join the sisterhood & hit the notification bell so you never miss an upload! » bit.ly/JamesCharles for new videos!
🎉 GIVEAWAY RULES
HOW TO ENTER:
1. Must be subscribed to me on my NLworld channel
nlworld.info
2. Must be following on my other social media platforms including Instagram, Twitter, & Snapchat (@jamescharles)
3. Thumbs up this video & leave a comment down below!
Prizes include a James Charles x Morphe palette, a $1000 Ulta GiftCard, and a $1000 Ulta GiftCard. Winners will be selected randomly 1 week from today on July 26th and contacted via Instagram DM. For all official rules and regulations » sisters-apparel.com/pages/holiday-giveaslay
__
❤️ LET'S BE BFFS
INSTAGRAM » instagram.com/jamescharles
TWITTER » twitter.com/jamescharles
SNAPCHAT » jamescharless
__
💸 COUPON CODES 💸
MORPHE BRUSHES » morphebrushes.com
Use code "JAMES" for 10% off all products online AND in store!
LILLY LASHES » lillylashes.com/
Use code "JAMES" for 15% off all lashes
LAURAS BOUTIQUE » lauras-boutique.com
Use code "JAMES" for 10% off all items
SKINDINAVIA » skindinavia.com
Use code "JAMES" for 25% off all products
__
♡ MY AMAZING TEAM
EDITOR: Louis Gargiula
instagram.com/louisgargiula
GRAPHICS: Michael Rusakov
instagram.com/michael.ny

Reacties
  • I SEEN THE BI FLAG COLORS AAAAHHHHH

    Jessie KernJessie Kern6 uur geleden
  • you should do a chalnge were you have a fans makeup and do a whole look btw love your makeup

    willow zimbabwywillow zimbabwy11 uur geleden
  • Ok James can make any makeup look WORK

    Amy BlogsAmy Blogs12 uur geleden
  • James some people go to Ulta for one item

    Gerardo CovarrubiasGerardo Covarrubias22 uur geleden
  • his brow looked sister snatched

    Jason WassonJason WassonDag geleden
  • His eyeshadow is like Instagram theme Thi

    REYNA SANCHEZREYNA SANCHEZDag geleden
  • why does he sound like 5 year old opening birthday presents tho?

    Heart CatsHeart CatsDag geleden
  • Wait omg it looks so weird with no masks on 😂

    SavannahgraceeeSavannahgraceeeDag geleden
  • can i get the plait please i really want one my address is 401 east northern ave springfeild ohio

    Cynthia SimcoxCynthia SimcoxDag geleden
  • He says he is 100% gays and then he burps so manly lol like if you think this too llysm James in have done the pink drink make up looks and it was not as good as James's tho

    Emily HickEmily HickDag geleden
  • 2:21 made me smile... James, you are such a sweetheart!

    Carol StarryCarol StarryDag geleden
  • ulta typing........................

    Not destinyNot destiny2 dagen geleden
  • "lewis roasting me for 21 minutes"

    duckiducki2 dagen geleden
  • Hi love your videos and im a little kid. And i love doing my makeup for fun. I probally wouldent be to win becuase, i dont have a instagram or anthing else like that. But it would mean the world to me if i did win.

    Olivia BullardOlivia Bullard2 dagen geleden
  • Pls i want the giveaway i never won a give away before , i've been a fan since last year, pls i want the giveaway or at least put me in the shout outs

    Andrea Marianne GunawanAndrea Marianne Gunawan2 dagen geleden
  • Anyone else see that lady staring at James at 2:08? Lol

    Meaghan MatthewsMeaghan Matthews3 dagen geleden
  • not me rewatching every james charles video during quarantine

    Diya ShettyDiya Shetty3 dagen geleden
  • I can't be the only one that if that happened I would be grabbing all the mini size things I can in line lmao

    Isabella SimsIsabella Sims3 dagen geleden
  • Do one with cheap makeup.

    #River #Bailey#River #Bailey4 dagen geleden
  • EVERYTIME HE SAYS “LEWIS” I SWEAR YBDDUSJSIMWSHD

    Skye andersonSkye anderson5 dagen geleden
  • Hdyejis

    Caitlynn Green sea GreenCaitlynn Green sea Green5 dagen geleden
  • i absolutely love your makeup looks & i can’t wait to try your palette! 🥺 hoping to be able to get your brushes too soon!

    Amber TrentAmber Trent6 dagen geleden
  • jams chars

    Emily ManzanarezEmily Manzanarez6 dagen geleden
  • hi

    Emily ManzanarezEmily Manzanarez6 dagen geleden
  • the eye shadow looks lik th one he did on charli

    ashley gardnerashley gardner6 dagen geleden
  • awwwwww😭😍

    jatziry rjatziry r6 dagen geleden
  • Me in 2020: where are they friken mask!!!

    Sierra KlinglerSierra Klingler6 dagen geleden
  • U should try out the Florence by mills makeup line!

    Jovie BroeschJovie Broesch7 dagen geleden
  • Omg you are so amazing at makeup I really want you to do my makeup one day. A girl can dream ok

    Sydney LindseySydney Lindsey8 dagen geleden
  • Please co me to new York

    Sarah BurgosSarah Burgos8 dagen geleden
  • No matter what makeup he uses he pulls it of I mean how????????

    insurance coordinatorinsurance coordinator8 dagen geleden
  • Do a full face of concealers

    leena usmanleena usman8 dagen geleden
  • It’s so weird seeing people without masks

    Millaray CMillaray C9 dagen geleden
  • suggestion: make ur backround alil more grey

    Fayrouz TomoumFayrouz Tomoum9 dagen geleden
  • Love his reactions the best

    Julie ZaragozaJulie Zaragoza9 dagen geleden
  • You put the blue, purple and yellow and immediately I thought of Bi-sexual.

    Maddi BearMaddi Bear9 dagen geleden
    • pink not yellow sorry my mind doesn't want to work

      Maddi BearMaddi Bear9 dagen geleden
  • I think he has so many of these things because of his makeup collection

    Kate BristolKate Bristol9 dagen geleden
  • James💖: Now I'm going to apply H.O.E Me:🤣🤣😂😅

    Alexa LimonAlexa Limon9 dagen geleden
  • the title says "persoN" in front of me not"persoNS" well he spent like 1200 dollars

    Vrinda GargVrinda Garg9 dagen geleden
  • james charles i am your bigest fan my dream is to meet you i love you so much you inspire me this morning i was whatching you and i found all the make up i could and did my make up my name is maisyn pls follow me and tik tok maisyn lynn

    mckenzie wedigmckenzie wedig10 dagen geleden
  • James’s best Match yet lol

    Gacha_potatopeeps XOGacha_potatopeeps XO10 dagen geleden
  • i cried in broke when i heard that total

    Maria Acosta-SaucedoMaria Acosta-Saucedo10 dagen geleden
  • me wanting to be apart of the giveaway but watching this in sep 2020

    Mateo Baker-DjeleMateo Baker-Djele11 dagen geleden
  • i'm confused. did he buy everyting for them and take it too?

    Kenzie MKenzie M12 dagen geleden
    • He paid for everyone and bought the same products for himself.😁

      Esha rrrEsha rrr6 dagen geleden
  • 12:55 i can’t ✨

    Camille De MeyereCamille De Meyere12 dagen geleden
  • me in my head : please add yellow in the inner corner please please please please *sees him dip brush in yellow* *screams* my needs are satisfied

    Melanie PerezMelanie Perez13 dagen geleden
  • Not me watching this while there is a hurricane going on in my city. Who is watching this on OCT.9.2020?

    Jojo ArsenaultJojo Arsenault13 dagen geleden
  • Oooo

    I am ElsieI am Elsie13 dagen geleden
  • hey sis pls for me me mom poor

    LEANAYAH RIVERA-CASTILLOLEANAYAH RIVERA-CASTILLO14 dagen geleden
  • I am to obsessed with you 😏😳

    •Noob••Noob•14 dagen geleden
  • James pls come to Puerto Rico I love uuuuuuuuu so muchhhhh

    Karola Roblox WorldKarola Roblox World14 dagen geleden
  • I don't have insta but I'm entering even tho I'm very late and how are you always so flawless?

    Sisi PlayzSisi Playz15 dagen geleden
  • If y’all hate it’s cuz you mad you’re not as pretty as him 🥰🤍

    Amiah JuliaAmiah Julia15 dagen geleden
  • 16:00 did he lag ?? 😳🤔🤫

    allxzaallxza15 dagen geleden
  • Why is the eye shadow giving me Instagram vibez pls tell me I’m not the only one who thinks this

    Hallie MaddieHallie Maddie15 dagen geleden
  • James- We just got here to Ulta *beep* James -😧

    Danica BakerDanica Baker15 dagen geleden
  • Everyone when he said I’m a little bit rusty 👁👄👁

    Malia GoldenMalia Golden15 dagen geleden
  • sisterst

    paige williamspaige williams15 dagen geleden
    • cant spell good

      paige williamspaige williams15 dagen geleden
  • It’s not hard to blend purple I used the James cha... ohh

    Jenna SandersJenna Sanders16 dagen geleden
    • what

      León Jacques RossiLeón Jacques Rossi14 dagen geleden
  • He can do anything in any makeup

    Tina MorettiTina Moretti16 dagen geleden
  • Awwwww

    Maddie DiamondMaddie Diamond16 dagen geleden
  • You should do you how are used to do my make up and how I do my make up now and split your face in half with an eyebrow pencil please

    Voss FamilyVoss Family16 dagen geleden
  • You should definitely do this video again!!! I loved it so much and was really entertaining!!

    Anurag BhagavathulaAnurag Bhagavathula16 dagen geleden
  • James I love you sooo much I wish I was as good as you at makeup

    Lili SimsLili Sims16 dagen geleden
  • He payed for all their makeup I’m weak.

    Allison GutamaAllison Gutama17 dagen geleden
  • OMG the way the makeup turned out!!!!! It was fantastic! I l♡♥︎♡♥︎♡♥︎♡♥︎ved it so much!

    Kiyasa DelawalaKiyasa Delawala17 dagen geleden
  • 19:21..... THE NOSE HAIRS AND THE FOUNDATION CUT THO I LOVE JAMES AND EVERYTHING ABT HIM SOOO DONT COME AT MEEE PLS

    Angela AlvarezAngela Alvarez17 dagen geleden
  • And i love how you sing

    Gabriela JimenezGabriela Jimenez18 dagen geleden
  • Hey Sisters

    Gabriela JimenezGabriela Jimenez18 dagen geleden
  • is you repli i will freak out please repli

    Gabriela JimenezGabriela Jimenez18 dagen geleden
  • i have the james charles palet love you

    Gabriela JimenezGabriela Jimenez18 dagen geleden
  • hey i love you so much don't hate james charles i love you sooooooooo much i will never stop watching you

    Gabriela JimenezGabriela Jimenez18 dagen geleden
  • I’m not going to lie... I LOVE that highlighter on you!

    Makaylh GorrebeeckMakaylh Gorrebeeck18 dagen geleden
  • Who thinks James is already beautiful! Cause I do! - Sister Olivia

    Olivia OldsOlivia Olds18 dagen geleden
  • You are amazing and so BEAUTIFUL. ❤

    De'Janee' JoynerDe'Janee' Joyner19 dagen geleden
  • Y'all- MY MOM NEVER TOLD ME SHE WAS IN A JAMES CHARELS VIDEO 😭😭😭

    Tessa And StuffTessa And Stuff20 dagen geleden
    • Omg who is your mom

      Kathryn LindsayKathryn Lindsay19 dagen geleden
  • Hi James Charles guess what, Im asking for your palette for Christmas 💚❤️💚❤️🤪🥳🥰

    Kayla SethnaKayla Sethna20 dagen geleden
  • Imagine standing in line at ultra and hearing “I’m gonna pay for everything!” And turning around and seeing.... James Charles

    Emma_ Louise_LoveEmma_ Louise_Love20 dagen geleden
  • I hope I win I never one a giveaway before bye sisters

    28KLavender28KLavender20 dagen geleden
  • I love how excited James is getting looking through the bags of make up

    Skylie shadeSkylie shade21 dag geleden
  • So cool

    Sophia DeshotelsSophia Deshotels21 dag geleden
  • I love the make up work

    Ally BradyAlly Brady22 dagen geleden
  • how does he do a voiceover without doing a voiceover when he's doing his makeup and talking????

    Lea’s ChannelLea’s Channel22 dagen geleden
  • 5:37 imagine being this happy all the time

    MelMel22 dagen geleden
  • My mom got a 𝓙𝓪𝓶𝓮𝓼 𝓒𝓱𝓪𝓻𝓵𝓮𝓼 Pallet for me And 𝗦𝗛𝗘 𝗪𝗔𝗦 𝗔𝗧 𝗧𝗛𝗘 𝗦𝗧𝗢𝗥𝗘 𝗠𝗬 𝗠𝗢𝗠 𝗚𝗢𝗧 𝗧𝗢 𝗠𝗘𝗘𝗧 𝓙𝓪𝓶𝓮𝓼 𝓒𝓱𝓪𝓻𝓵𝓮𝓼

    Judy KhalilJudy Khalil23 dagen geleden
  • HE MADE INSTA COLORS

    XxGacha_ RemixXXxGacha_ RemixX24 dagen geleden
  • Pov: your looking for the customers comments

    Lilly BooLilly Boo24 dagen geleden
    • Nope

      Calvin VLOGSCalvin VLOGS23 dagen geleden
  • You are looking handsome in this T-shirt

    Shama AfrinShama Afrin24 dagen geleden
  • Anybody else wondering were their mask were Until I realized it was filmed a year ago🤣🤣

    Cambrea StarkCambrea Stark24 dagen geleden
  • Am I the only one that laughs every time he says uh louis

    Michele DavisMichele Davis26 dagen geleden
  • I am getting your merch

    Heather GibsonHeather Gibson26 dagen geleden
  • How much money do you

    Heather GibsonHeather Gibson26 dagen geleden
  • James what is your makeup set called not the palette

    badg3r boibadg3r boi27 dagen geleden
  • Me not under standing half for the words hes saying when he talks fast

    roselynn Martinezroselynn Martinez27 dagen geleden
  • I love that you bought everything for them like wow how sweet

    Angelia LeaAngelia Lea27 dagen geleden
  • James if u make another palette one shade should be called Shore

    Ana I EkipaAna I Ekipa27 dagen geleden
  • OMG i have jused whatced tis vid and i was the one that brougt the setting powder and i still have it at the bottem off my makeup draw and i am throughing it a way right now bc its not Sister Aproved

    Angles_WingsPlay SAngles_WingsPlay S28 dagen geleden
  • It would've been fun if you did a bisexual(blue, purple, pink) eye look.

    DemiDemi28 dagen geleden
  • 15:22 the eyeshadow looks like bi pride

    Crinkle PlumCrinkle Plum29 dagen geleden
    • IT DOES AND IM BI

      Calvin VLOGSCalvin VLOGS23 dagen geleden
  • I cant affored you james charels pallet😭. I want your pallet soooooooo bad and I'm only a 13 year old girl. I use to hate makeup by then you brought out that other side of me that I never knew existed. I LOVE YOU JAMES CHARELS.😍😘

    Alayna AkersAlayna Akers29 dagen geleden
NLworld